kärlek till min underbara familj<3

hej!

min underbara familj sitter här i soffan nu och kikar på Katten Gustaf 2!
eller aa, nu är den slut ;)

så nu ska jag bara klä på mig så ska vi gå ut sen och leka i lekparken!
vill passa på att mysa och gosa med barnen så mycket som möjligt när vi har dem ju :)
för sen åker dem ju till mamsen redan imorgon!
ååh så jag kommer sakna mina små hjärtan!

så är det.
helgen har rullat på, riktigt skönt faktiskt!
Nikolina, jag, mamma, lillasyster frida och tommy var till köpis igår.
Jag köpte en svart ram, och en svart ram som man kan ha trekort på rad i (kmr kort sen), handdukar och en litet gosedjur till nina<3
Jordan och Samuel var o fiskade när vi var där :)

sen igår hände det lite saker så blev ändrade plans..
men blev mys iallafall! :)
hihi!

NU SKA VI UT!

PUSS
:D


Kommentarer
blondstar - mamma till max 090605

hej :D jaha, ja jag bor oxå i sandviken ;D

2009-09-06 @ 17:43:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Anonym

Hej! :D Vi har haft de bra, Nea var hos farmor o farfar o ringde över oss på lite mys - mkt trevligt och gosigt! <3



I veckan kommer Nea hem - så härligt!! Så det blir fullt upp! :D Förhoppningsvis kommer Daniel vara ledig så det blir super! Annars tar vi de lugnt och bara myser, donar lite hemma o s v..



Själv då?



Roligt att höra om kolakakorna! ;) (kan inte sms:a min mob strular)

Kram

2009-09-06 @ 19:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0