Lägenhetsletande, korvstroganoff & förhoppningsvis övningskörning..

Hej och hallå igen!

Klanten Rebecca glömde sina glasögon hemma när vi skulle iväg till Bovik till mormor idag.
Så det blev inge övningsköra för mig, bläää! :(

Får skylla mig själv!
Ska försöka fjäska lite för mamma så kanske jag får köra när vi ska skjutsa sis på träningen sen då iallafall :)
Så är det!

Nu snart är det käk som står på schemat innan vi ska skjutsa syster!
Korvstroganoff och ris, MUMMA!

Sen ska jag och älsklingen sätta oss ner och kolla på lite lägenheter tror jag :)
Letar förfullt nu! Vi vill iväg från Norrsätra NUNUNU!

Skit ställe!
Men man får väl leva med det!
Får se vart vi hittar på nå lägenheter :)
Nya bruket är väl ett ställe vi funderar på!
Mest för att det är nära till både dagis, skola för både mig och Jordan, Samuels jobb & stan :) (Även till barnens mamma & till min pappa ;) haha!)

Då kan man ju cykla eller gå, och inte vara så JÄÄÄVLA lata och åka bil!
Fast det gör vi ju inte nu heller!
Vi är jätte duktiga och går/cyklar till dagis, skola & jobb varje dag :)
Nyttigt med friskluft på mornarna, och så är det jätte skönt :)

Så nå bil blir det nog inte så mycket.
Om det inte är snöstorm i vinter då :)

.. Oj, nu hade jag skrivit mycket!

Sånt som händer :)
Nu ska jag iallafall kika igenom min naturkunskaps läxa.
Sedan kika runt lite på bloggar och sånt :)
Sen käk, och sedan förhoppningsvis köra ner till träningen ;)

Nu ska jag vänta på min fästman Samuel också ;)
Han är på sportimport för OVANLIGHETENS skull! ;)

haha aja!
Ha en bra kväll!
Kanske KANSKE kanske kommer ett inlägg senare ikväll :)
Men lovar inget!

Kramis




Kommentarer
frida

"glömde glasögonen hemma. får skylla mig själv!"



lät inte så i bilen :p hahahaha

2009-09-17 @ 18:38:45
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0