Massa ledighet idag och..

.. inatt åker mamma, Tommy, Ramzi, Jonna o några till Tunisien. 
Riktigt besviken på att jag inte får följa med?! :S
Nästan så att jag blir tårögd, JAG ÄLSKAR JU TUNISIEN

Så är det..

Nu har jag fotografiskbild :)
Fett skojsigt :) Hihi!
Dock så har little sis snott kameran, skit unge! ;) haha!
Men men :)

Efter den här lektionen (som slutar ca. 10.10) har vi håltimme framtill 14.15 då har vi idrott.
Sen slutar vi, för Administrationen är inställd.
Och det gör ju inte mig någonting ;)

Kanske kommer in några bilder som jag fixat på Photoshop sen :)
Nu ska jag iallafall jobba lite :)
Är ju as skoj ju :)

Idag ska jag övningsköra, sen träna.
Det är kärlek det! :D

Hoppas ni får en toppen dag.
Puss på

Trivs i min nya frisyr..
Dock inte när det blåser ute :O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0