Min underbara, underbara familj..

Hej!

Har hittat ganska många fina bilder :)
Varsågod
och kika :)

Kolla lilltjejen :)


Här är Nikolina jätte liten! Oj som hon växer! :O
nått så litet

Och kolla stora tjejen nu! Åhh, min lilla prinsessa!<3


Kolla Jordan :)

Här är Jordan för nått år sedan :)
Han blir stor han med<3


Ny bild på Jordan, stor skolpojke nu!
Man ser dock inte så jätte bra..



Här är lillasyster & storebror tillsammans :)
Bilden är tagen i julas <3

Jordan & Nikolina, ni är underbara!
Ni har gjort mig till den lyckligaste i världen!
Jag är så stolt över er! Ni är så underbara och mysiga.
Vi har alltid så roligt ihop :)
Busar, myser, pussas, kramas, leker, skrattar!
Allt möjligt!
Kärleken är obeskrivlig
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0