Musik, en filt & trevliga människor

Hej folket!

Hoppas allt är bra med er, mitt liv rullar på som det ska de :)
Jag sitter här hemma i soffan och fryser som faaaan!
Väldigt tråkigt :S
Jag och lillasyster ska snart gå och möta mamsen, och så ska vi åka ut till mormor och Lennart(min låtsas morfar) i Bovik (jag ska köra dit!!!). Lennart fyller nämligen år idag :)
Och så firar dem 17 årig bröllopsdag eller nått sånt ;P

Så är det!
Så grattis på födelsedagen Lennart och grattis på bröllopsdagen till både mormor & Lennart :)

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på Calle Kristianssons ljuvliga stämma på youtube och så skriver jag lite på msn med Emil :) Trevligt det :)

Idag åkte mina tokstollar (jordan & nikolina) till sin mamma.
Usch va jag kommer och sakna er barn<3
Ni som livar upp vardagen! Tänk att så små liv kan få en så glad!
Bara att se er skratta och busa värmer så otroligt i hjärtat!
Jag blir sååååå glad av att höra era busiga skratt, det är helt otroligt!

Nu ska jag springa och dra på mig min "Bad hair day"- mössa och sedan börja vandra upp till sjukhuset med syster och möta mamsen :)

Ha en underbar dag!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0