sönderstressad

hey !

sitter här jag och prata med mina kära systrar :)
Lina & Frida! Dom är så duktiga och håller på göra pannkaka åt oss :)
För jag är sååååå trött och sönderstressad..

Fick iallafall gå och bli lite fressscch idag.
Vaxa ögonbrynen och färga fransarna :)
SKÖNT!

Nu är det bara en klippning som fattas så är jag riktigt freessch :)
Ska gå in till Emma någon dag och fixa det sen :)

Dagen har rullat på helt okej.
Varit och simmat på badhuset, sen bubblat lite.
Det var jätte skönt :)
Sen var jag förbi J och lämnade fleecekläder till kidsen.
Jag saknar Jordan & Nikolina redan<3

Så är det.
Ikväll har jag fullt upp.
Eftermiddagen med förresten!
Ska käka nu, sen ska jag packa ihop lite (träningskläder).
Sedan strax före 18.00 ska vi skjutsa syster till träningen, och jag o mamsen ska övningsköra lite :)
Soft!
Sen iväg och träna och sen SÄNGEN!
jäääääääääääääävla skönt!

Nu väntar pannkakorna.
PUSS

Rebecca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0