Studiedag imorgon..

Hey!

Jag sitter här hemma i soffan nu, jag har grymt jävla tråkigt!
Funderade på att gå ut & gå, men icke sa nicke! Det vill inte mitt j*vla knä :/
Ganska irriterande :S Men är inte så mycket att göra åt saken :/

Imorgon har jag studiedag iallafall, det kommer att bli grymt skönt :)
Får se vad som händer. Tror det blir badhuset med kidsen och älskling :)
Jag ska hämta Nikolina efter lunch tror jag :) Så går hon och jag på badhuset, och så väntar vi på Samuel & Jordan!
Jordan slutar ju skolan typ 13.50 :)
Det blir nog toppen det :)

Nä hörrni ;) Nu ska jag vara lite social m mamsen, sen kika lite på tv :)
Sen kika lite kläder på internet också, höhö ;)

Ha en bra kväll!
Kram


Förresten, igår klickade jag ju hem lite kläder från HM också ;)
Lägger ut bilder på det lite senare om jag har tid ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0