TODAY

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott i natt!
Saknar mina små pluttar :) Hihi!
Ska fixa lite här i mitt nya rum, och plocka lite i det gamla.
Sen kl. 11 ska jag hämta Nikolinadagis :)
Så ska jag och Nina gå på stan en sväng, sedan till badhuset :)
Myspys!<3

Så är det, vad ska ni hitta på idag då? ;)

Jag är skit trött.. Sitter och kikar på VAKNA med the voice!
Jag tycker att det känns lite överdrivet ibland?..
Jaja.. Kanske är ensam om att tycka det, men iallafall ;)

Men nej, nu ska jag äta frukost och sedan plocka lite i rummen :)
Kram

Saknar älskling<3




Nämen :O
Nu kom älsklingen innanför min  sovrumdörr :O
förvånad! Nu ska jag pussa lite på honom!
hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0