Trött som sjutton!

Hej bloggen!

Jag sitter i skolan och har svenska nu.
Det är fruktansvärt tråkigt, och vet inte hur jag ska klara av 40 minuter till?
Suck!
Något tips? Haha

------------

Jag satt nyss och funderade över det där med att ha gemensamma vänner med folk som man själv inte kommer överens med. Funkar det i längden? Jag tycker att det skulle vara fruktansvärt både jobbigt och tråkigt om det inte skulle fungera?

Vad tror ni?

Nu ska jag jobba lite med svenskan iallafall.
Sen vet jag inte vad som händer :)
Förhoppningsvis ska jag iväg o träffa mina troll, Samuel, Jordan & Nikolina<3
Kramis

Ge mig lite underbart höstväder, tack?
INGE REGN OCH RUSK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0