My scars remind me that the past is real

tänk hur ynklig man kan känna sig..
musiken strömmar ur högtalarna, och tårarna nerför mina kinder..
varför? ibland känner jag mig bara så liten, så otroligt liten och ensam.
ingenting blir någonsin som jag vill, aldrig någonsin.
jag önskar nästan att jag skulle kunna gråta inför dig, så att du ser hur sårbar jag verkligen är.
men jag kan inte..
det är du som har gjort mig såhär sårbar, och jag har öppnat hela mitt hjärta för dig..
Men jag vet inte vad det är som gör mest ont - rädslan att mista dig eller är det bara sårbarheten?

Vännen, du vet..
Jag har varit här förut, och jag skulle aldrig gå igenom samma sak igen.
Inte för någon, inte ens för min egen skull..


I have the future in my hands
- And my history and the past in my backpack.

I'll never forget, because you know
- My scars remind me that the past is real





Kommentarer
Vince

Sv: Tack :)

Jag opererade bort slemsäcken i knät.

2010-05-01 @ 11:00:33
URL: http://vincentdarling.blogg.se/
lucke

sv; Jodu :D

2010-05-03 @ 09:07:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0