18 and alive

Godmorgon!
Vilken jääävla helg! Livet leker, allting är så jävla bäst!
Förutom att jag aaaaldrig blir av med min jäävla hosta och förkylning.
Saknar träningen, handbollen

Helgen har iallafall varit helt jävla bääääst!
Fest i onsdags, lite alkohol o mys i torsdags(min födelsedag), ut och käka o drack lite alkohol med mostrarna, mamma och kusin Emelie i fredags och paaaaarty/krogen i lördags!
Så nu blir det lugnt ett par dagar, sen kör vi nog till helgen igen kanske? ;) Får se vad planerna blir :)

Nu sitter jag iallafall här vid datorn, sjukt trött!
Har precis duschat, ska strax försöka få i mig lite frulle och sen klä på mig osådär.
Praktik som gäller idag, tokgilla!
Sen ikväll blir det lugnt som tuuusan, behöver mer sömn känner jag. Har varit fruktansvärt dåligt med sånt förra veckan och nu i helgen.. Men det är hårt att ligga på topp ;)

Nej nu ska jag fixa lite.
Ha en underbar dag, Kisskiss

Lite bilder från lördagens förfest hemma hos Rebecka



Sara & jag


Sara & jag

Sara & Rebecka


Sara, jag & Anneli


Jag & Sara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0