Blow my mind



Jag har fått så mycket "skäll" av alla frisörer jag klippt mig hos för att jag inte haft "riktigt"(frisör) schampoo & balsam. Så nu har jag köpt det, Lanza! Jag är riktigt nöjd med det, så ett tips?:
PROVA!
(Vanliga schampoon o balsam innehåller så otroligt mycke skit, inte bra för håret!)

Godnatt?

Som ni vet så skulle jag gå och lägga mig o mysa i sängen, vilket var precis vad jag gjorde :) Kikade på Livet på BB (jag kommer aldrig att skaffa barn, tro mig)..
Jag håller precis på att somna, då kommer min kära mamma in i mitt rum och säger att hon måste låna datorn för att föra över pengar till lillasyster. Visstvisst, tänkte jag. Seeeeego!
Sen hinner jag precis lägga mig ner igen och ska kolla facebook en sista gång (man ska aaaldrig göra något en sista gång!) för att sedan sova. Visssssst va?
Jag hinner bara kolla facebook så skriver syrrans kompis Hannah att Lina skulle gå hem och sen höra av sig när hon hade kommit hem(så att Hannah visste att hon hade kommit hem ordentligt), tror ni att Lina hörde av sig till Hannah? NEJ!
Så jag o Hannah har suttit här och ringt o smsat som idioter till henne och samtidigt försökt fått tag på min andra syster Frida för att se om hon har hört något från Lina, vilket hon självklart hade.. Lina hade frågat om hon fick låna Fridas så hon slapp gå hem, men Frida såg inte smset förrän långt efter - vilket innebar att Lina redan hade hunnit hem. Såååå Lina är hemma, pust! Tänk vilket krångel o vilken sjuk oro det blir för att man inte hör av sig om att man är hemma.
Lina, jag höll på att gå under här hemma! Var ju påväg ut för att leta efter dig! Skitunge ;) Så nu kan jag iallafall pusta ut, OCH gå o lägga mig. ÄNTLIGEN!

Har en heldag framför mig imorgon ;)
Städa, tvätta o kanske hinna baka som jag har sagt att jag ska göra i evigheter nu ;)
Godnatt mina fina!
Kisskiss

Jag har kollat efter lite utlandsresor nu ikväll.. Oktober kanske det blir någon sistaminutenresa! ;)

En bild på min från Tunisien 2007 när jag fyllde 15 bast. Har tagit bort originalet från datorn, och så hittade jag på den här bilden på min efterfest för väääldigt länge sen.. Höhö!
Kan man inte få bli sådär vältränad igen? Vintern 2010/2011 kanske?




Hit sticker jag på måndag :) Alanya, Turkiet - kan bli riktigt nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0