Forgive me dear, I cannot stay


steeeeeeeeeeeeeek

helloooo!

allt fint med er? själv mår jag bara bra. trött men annars så! ;)
har ju faktiskt gjort ett riktigt ryck idag, gick upp vid 10 idag och sen på 2 timmar så blev jag klar med det mesta jag skulle göra :) Tvätta, städa mitt rum ordentligt, rensa byrån - jag är duktig om jag bara vill ;)

Ikväll ska jag nog åka hem till Emma så att hon får färga ögonfransarna på mig. Tänkte att det skulle vara skönt till Turkland ;) Jag tänkte börja packa lite smått ikväll eller imorgon också :) Men kan inte riktigt bestämma mig om vilka skor jag ha med mig, och känner jag mig själv rätt så blir det nog en hel del skor som slinker ner i väskan ;) Höhö . Taggad börjar jag bli nu iallafall, ska bli galet skoj! :) Sol, värme, vänner, havet, stranden och känslan! LÄÄÄNGTAR!

Nu ska jag gå och plocka in min tvätt som jag faktiskt har hängt ut för att torka idag - sommarkänslor!
Sen käk!
Ha en underbar kväll!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0