Grattis världens bästa pappa♥

Heeeej Kaj, Hallåååååå Börje (Bojje tycker jag att det låter som)!

Grymt reklam, höhö!

Iallafall så INATT sticker jag (+7 pers) till Alanya, Turkiet! GRYYYYYYYMT!
Kommer bli så jävla sköööj :) Jag skriver antagligen ett inlägg till senare också btw.
Men det här inlägget blir till min underbara pappa då, som fyller år imorgon men då kan inte jag skriva här i bloggen ju!

Nu ska jag iallafall kolla på Lilla Jönssonligan, dom är lyyyysssande! ;)
Kisskiss
hj
tror bilden är från turkiet 2008, annars egypten 2009


GRATTIS UNDERBARA PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN(imorgon)!!!
jag älskar dig, hoppas du får en underbar dag i Sthlm. puss & kram♥♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0