jag blir aldrig samma, från och med du


jag längst till höger i blå matchtröja, jag ser skit liten ut. höhö

hallå allihopa!

är en riktig slappdag i dag :) skönt vill jag lova! jag ligger i soffan med datorn :)
har nyss tryckt en pizza.. senare blir det kanske lite cola, chips o dipp - mumma!
jag är ensam hemma(förutom vovven då), det är så skönt. underbart♥

jag ligger o kollar på mtv.. tänkte försöka rensa bort en jäkla massa bilder från datorn nu :)
sen ska jag kolla på madicken, haha! jag har laddat hem de :) mysigt ju!

jag nås på mobilen om ni vill något, hejdå mina fina
Kisskiss

varför beter du dig såhär? det sista jag behöver nu är väl att bli förvirrad.
this is my life!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0