Körkortet i flingpaketet?



Goddag mina fina :)

Hoppas allt är fint mer er, för mig flyter det på precis som vanligt :) Lite trött oså, men vem fan är inte de? ;)

Idag började jag dagen med en tripp in till Gävle sjukhus för att röntga knät. Är bara en uppföljning på mina två operationer :) Ska kolla så att senaste operationen blev bra (korsbandsrekonstruktionen). Men det ska den väl ha blivit, känns så iallafall :) Usch va jag lääängtar till handbollen
Efter sjukhuset så drog jag o pappa in till Valbo, först Media Markt för att köpa 2 USB-minnen och sen åkte vi in till Köpis för att fika lite :) Stoooooor mumsig kladdkaka med grädde, kanske huuur gott som helst? :) Sen var jag in o kikade i lite klädaffärer, ååh va mycke fina höstkläder dom har fått in. Nästan så jag blir lite kär ;)
Iallafall så efter de så skjutsade pappa ner mig till körskolan här i Sandviken för jag tänkte repetera lite teori, var inte på humör egentligen. Men hade inge annat för mig iallafall - skulle bara vänta på att mamma skulle sluta..
(Jag har fått 20 gratis Distanstester av min körskolelärare för att hon tycker att jag har pluggat så jäkla hårt med teorin, hihi *JAG ÄR DUKTIG*)
Var trevligt att sitta där, för Ida kom dit hon också. Då blev jag inte så ensam ;) Haha! Datorerna ville inte alls som vi ville idag, så jag fick inte så mycke gjort. Repeterade in A&B faserna idag, fick godkänt på båda igen ;) C var lite krångligare, men det fixar jag :)
Det känns sååååå skönt att ha uppkörningen och skrivningen bokad nu :) Det fixar jag! Men är ju tre veckor till jag fyller 18 och det måste jag ju göra först innan jag kan få nå körkort :)

När mamma kom o hämtade mig så åkte vi o handlade lite inför Turkiet, solkräm o sånt kul ;) Nu är det klart iallafall, nästan! Jag läääääääängtar...

Nu sitter jag och kikar på Harry Potter och den flammandebägaren. Fick nå ryck o ville se den, haha :) Bra film tycker jag, men jag har sett den X-antal gånger så jag börjar ledsna nu ;)

Nej nu ska jag hitta på något att göra :) Ska nog kolla runt lite på internet om en födelsedagspresent åt lilla mig eller baka om jag orkar, ikväll blir det nog kanske en promenad om de inte regnar :)
Ha de bra!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0