Men jag har samma trasor på och röker samma marlboro..

Oskar Linnros - kanske hur bra som helst? Ojaaaa!

Godmorgon mina fina! :)

Just nu sitter jag i soffan här framför datorn och lyssnar på Oskar och käkar frukost (müsli), mums! Försöker ju att äta en nyttig frukost för att man ska orka göra allt man ska göra fram till nästa mål :) Och lite variation på frukosten gör ju inget ;) Så idag är det alltså müsli som gäller :)

Idag blev det en liten sovmorgon till 10.30 - skööönt!
Med tanke på att jag inte somnade förrän 02.30 i natt typ.. Piggjävel ja ;)
Idag ska iallafall jag, mamma, T och Linis hem till Emma, Staffan, Vera och Alvin för lite fika oså :) Trevligt! Och ikväll ska jag försöka tjata ut Lina på en powerwalk - JAG MÅSTE RÖRA PÅ MIG! Jag har slarvat så in i helvete med träningen, bara jag som förlorar på det. Och jag blir så jävla arg på mig själv! Men jag har inte orkat när jag har suttit och gjort den där jävla teorin varje dag...

Ska försöka ta tag i det NU.. Och i höst/vinter är det gymkort som gäller, måste röra på mig! Handbollen räcker ju inte, måste bygga upp mer muskler..
Faaaan va jag saknar handbollen nu, var så sjukt länge sedan jag fick spela
♥♥

Nu ska jag slänga i mig frullen sen klä på mig o dra till Emma, ska bli roligt att träffa sötVera och sötAlvin :)
Kisskiss


18 dagar till handbollen börjar


25 dagar till jag fyller 18 bast


8 dagar till Turkiet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0