se mig för häääär äääär jaaaaag

empty room, empty heart

tjenispenis!
allt fint med er idag?
jag sitter här i Emils soffa o glor lite på tv.
tänkte käka frulle nu och sen börja dra mig hemåt, för o baka en kladdkaka ;)

igår hade jag en trevlig kväll hemma hos adde & alexandra med lite folk.
emil, marcus, stefan, jocke, madde o lina - självklart adde o alexandra med :)
inatt drog vi till donken för lite käk och sen hakade jag på emil hem till honom för en film och lite sömn :)
sköönt! emil ligger fortfarande och sover han. höhö

på torsdag är det dagen med stoooooort D, jag fyller 18 bast!! :)
STOOOORT!

nej nu ska jag käka frulle, tjenixen på er!
tat lugnt.
kisskiss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0