Tvätt och städdag..



Godmorgon!

Ja eller nått ;) Jag gick upp vid tio, min hund var ensam hemma (trodde han) så han var såååå ensam och så satt han utanför min dörr och ylade. Lite less blir jag på honom ibland ;) Han tror att han är en varg tror jag, men gud så söt han är!

Idag
så har städat mitt rum, börjat tvätta en jäkla massa kläder och rensat min enorma byrå :) Nu är det bara garderoben kvar, men finns nog inte så mycket jag vill rensa bort därifrån ;) Usch va mycket kläder jag har, helt sjukt! Haha! Men nu har jag rensat bort en HEL DEL iallafall, skönt :)
Nu ska jag gå och ta ut tvätten o hänga den, och sen slänga i en till maskin. Kul att hålla på med det här när det är sol ute, neeeeej!

Skriver kanske senare!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0