Tråkig lista

Du heter: rebecca
Smeknamn: rebban, rooth, reberta, rebeCC, robert - kärt barn har många namn om man säger så..

Låt som när du är ledsen sörjer till: oj är väldigt olika

Beroende av: sömn och träning

Vad tror folk om dig? det vet jag inte, fråga dom?
Stämmer det? jag tror att de flesta(som inte känner mig) har fått fel uppfattning om mig, men de är ju deras problem
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och mina ögon

Hur imponerar man på dig? charmig!!
Brukar du skratta för dig själv? absolut!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag ska vara tyst som en mus ;)"

Var bor du? sandviken

Trivs du där? för att jag har mitt liv här JA, men trivs inte i staden o med folket.

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? Danne

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade hur det var med mig och vad jag hade för mig
Antal timmar sömn inatt: ytterst några, har en hosta som håller mig vaken

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: oftast (nuförtiden, förutom kom jag ALLTID försent)
Hur känner du dig nu: helt okej, fast är ju lite sjuk. förkyld och en jävla hosta

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt, jeans

Vad tycker du om fötter: usch

Vad saknar du: Alanya

Hade du en bra kväll igår: helt okej

Favorit dryck på morgonen: oboy, fast det är så jävla onyttigt så jag undviker de
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 23

Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: handboll!!♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yes!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: stå upp och kissa, ha sex med en tjej

Är du nöjd med ditt liv: idag så är jag nog det, för det mesta iallafall.

Är du bortskämd: lite ;)
Vad gör du i morgon: går i skolan, pluggar och bara tycker att livet är rätt soft - 2 dagar kvar till 18 BAST!!

Vad är det värsta du vet? finns mycket

Har du bra vänner och äkta vänskap? hoppas på de

Vad är det finaste du fått? vet inte, är mycket!
En speciell dag du minns: många dagar..

Du samlar på: kläder, höhö

Vem ringer du när du är arg/ledsen: oj.. vet inte. mamma!
När grät du senast: var länge sen tror ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon: var en jävla egoist och resa o sen spara alla pengar. BARA MINA PENGAR!

Vill du gifta dig: yes :)
Vill du ha barn: jaaaaaaaaaa!♥ älskar barn!

Är du musikalisk? jag är grym, fast nee

Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk eller juice

Bor dina föräldrar tillsammans: nej, var länge sen de

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ojaa

Biter du på naglarna: ibland

 


nu sticker jag till Bovik med mamsen, sen hem till Emil för att basta med honom och Jocke :)

LOOOOVELY!♥♥♥

 

saknar Alanya



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0