utomlands - wihoooo

JÄVLA SMÅ MOPPEBARN SOM KÖR SOM JÄVLA IDIOTER! Ni kommer att skada er som faaaan om ni inte lär er att köra ordentligt, jag blir tokig! Det gäller självlart inte alla, men vääääldigt många! SKÄRPNING!

Jag är arg, folk som kör moppe/bil/cykel = alla fordon. SKÄRPNING!
Dags att köra ordentligt, annars kommer både nu och andra skadas.
Ha inte så bråttom jämt!


Nu ska jag färga håret på mamsen, sen kura ner mig i soffan o kika på morden i midsommer med mamma och T :) myyyyspyyys!

Imorgon
ska jag tvätta o greja, snart drar jag till Turkiet. Kan inte ens förstå de! :O
Håller på kollar resa till hösten också, oktober :) aaaaas trevligt ju!

Nu ska jag färga!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0