You can't take my dreams away


sötvovven min

Halloooj!
Jag håller på lagar mat, duktig ja! Spagetti och köttfärssås, min favorit!
Idag har jag varit i plugget, sen drog jag ner till körskolan o satt o pluggade teori. Skit tråkigt, men måste göras! ;) Sen drog jag vidare ner till stan o banken, för att hämta ut mitt ID-kort ;) Sprang in en sväng på Hanséns också, skulle beställa tårta. Vill inte baka nån till min födelsedag, blir aldrig nöjd. Men ska baka massa annat kul ist :)

Nu ska jag iallafall käka, sen köra ner till träningen!
Tänkte träna lite själv(rehab) men har ju fått hostmedicin nu för min jävla host.
HOPPAS DET GER SIG NU! 
Kisskiss

*Your voice makes me smile*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0