Du bär nyckeln till din egen lycka

hejluuu!
helgen har varit awesome!
bästa ever!

idag mår man som man förtjänar, kroppen är helt slut..
jag är trött, fyfan!
idag blir det chill i soffan med bästa datorn ;)

tillbringat helgen med massa otroligt bra människor, och speciellt mitt hjärta Sara♥
ingen kärlek kan "slå" äkta vänskap, jag älskar dig♥

nu sitter jag hemma hos hjärtis och nu väntar jag bara på att mammi ska komma och hämta mig.
hej soffan, hej min underbara säng, hej vatten, hej bästa datorn, hej filten
hej andra advent och underbara söndag
chillmode ON
och nu ska det viiiiiiilas!
ha en fin dag!
KISSKISS
yours, rebeccis


"min telefon brinner upp snart tror jag.
får en jävla massa bilder och sms från en viss person.
av någon anledning?
hej avundsjuk på mitt liv!
lev ditt piss tråkiga liv på landet du, så lever jag mitt här i stan.
och btw, jag trivs med mitt "stadsliv" och du trivs med ditt "bondliv".
så låt oss leva det då? du har själv varit exakt likadan baby
du gör dina val och jag mina :)
sluta va så förbannat kontrollerande!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0