Loppis



Hej folket!
Min förkylning har tagit om, och jag är så less på det så jag skulle bara vilja lägga mig ner och gråta.
Jag kommer aldrig att komma igång med min jävla träning, jobbigt som fan! :(

Igår var det ett år sedan jag gjorde illa mitt knä, fy tusan va tiden går fort.
Det är obehagligt! Vart tar åren vägen?
Jag kommer ihåg att jag satt o sa att de här är min sista jul som omyndig , nästa år kanske jag har körkort till jul!
Och nu sitter jag här :) Ett år senare, MED körkort :)
Livet känns lite bättre på vissa plan i år, men sämre på andra plan.
Men så är det alltid..

Nu har jag mer eller mindre varit sjuk i 2 veckor, från och till..
Hosta, halsont och förkyld. Det vill verkligen ALDRIG släppa!
Jag som såååååå gärna vill träna.. :'(
Jag bryter ihop snart, utan träning blir jag tokig!!

Igår blev jag iallafall klar med alla min julklappar, de är dessutom inslagna nu :) Tihi!
Skönt! :)

Jo just de, rubriken idag får bli "Loppis" :)
Jag har nämligen förbannat mycket kläder, det är helt sanslöst!
Så jag funderar på om jag ska ha loppis någon dag, någonstans..
Det skulle behövas! :) Bort med kläder och in med lite cash, tihi!

Nej nu ska jag fixa lite, hör av er om ni tycker loppis verkar vara en bra idé :)
Ha de så bra!
Kisskiss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0