Minusgrader



heeej!
massa minus grader ute, brr... kaalllttttt
-21 grader när jag gick upp imorse!
men det är faktiskt skönare kyla ute idag än vad det var igår när det var -17.
konstigt!
men är jobbigt att andas..

, hur är livet?
mitt är mycket fint.
förutom den där "förföljaren", jag kan ju blogga men inte om vart jag är..
han kan ju läsa..
men men!
livet funkar iallafall rätt bra, har halkat och gjort illa knät lite grann.
men de är lugnt! sen har jag sprungit på löpbandet på gymmet söndag 30 min och måndag 20 min, men knät gjorde förbannat ont i måndags. så igår stannade jag hemma och hoppade över gymmet.

idag efter skolan, är det tänkt att jag ska gymma med sara och ev. eva?
senare ikväll ska jag på julbord med KappAhl och resten av gallerian folket :)
trevligt!

imorgon
är det skolan som gäller, sen hem o slappa/gymma(?!) :)
sen ska lina ha visning av tupperware grejerna som hon säljer.
och sen på kvällen ska jag på Oskar Linnros i gefle med grymma brudar! nykter dock.. (men va gör de?)
för på fredag blir de party!

fredag
blir det praktik och sen paaaartY!

nej nu ska jag fixa mig innan skolan, ha det fint mina vänner!
pusspuss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0