Our children

The future has been compromised, affecting in our children's eyes.
Let your feelings show cause somebodys reaching out for you..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Liiiiite fin kille!
Viktor Åkerblom



Godmorgon! :)
Hoppas allt är fint med er!
Jag är riktigt trött som vanligt, hatar mornar..
Men idag är jag sjuk, halsen gör sååå ont :(
Bläääää!

Så, idag blir det soffan och lite andra avve hela dagen lång.
Skönt!
Fast senare ska jag träffa Saris och Emmis, snömys
Kanske inte så smart när halsen gör ont, men jag vill leka i snön ju!
Får klä på mig med flera lager under täckisarna :)

Ikväll ska det tvättas, städas och fixas. Skit tråkigt, men måste göras - tyvärr! :(
Träningen är inställd ikväll, vet faktiskt inte anledningen. Men inställd är den!

Nu ska jag slänga mig i soffan och ta det lugnt.
Tröttttttttt!
Ha en fin dag!

Kisskiss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0