Take me to heaven



jag känner för att vara sådär lagomt fint djup igen.
men jag orkar inte, för ögonen är fulla av grus pga att tröttheten knackar på.
jag skrev en väldigt djup text på min mobil i anteckningar häromdagen.
men den pekar ut någon lite sådär så att jag tyvärr inte kan lägga ut de.
men är känslor där som jag är osäker på om jag någonsin kommer att uppleva igen..
människor kommer och går i livet, man gör val, man gör dumma saker och man lever.
man gör sitt bästa, vad mer kan man göra och begära?
jag funderar också på vad som verkligen är viktigt i mitt liv..
vänner familj handboll - men sen behövs det minst 100 saker till som ska stämma för att göra en människa lycklig. alltså VERKLIGEN lycklig, för att ALLT ska stämma.

jag skulle kunna diskutera i timmar, om allt mellan himmel och jord.
och viktiga och oviktiga saker.
om kärlek och svek - om känslor i alla olika former.
minnen, bra och dåliga.
livet, du och jag. vi

men som sagt idag hoppar jag över det där djupa.
för jag vill inte lämna öppna sår.

godnatt alla fina
kisskiss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0