Tiderna förändras...



tjaba tjena... HALLÅ!
sitter hemma hos hjärtat (sara) och myser lite med chokladpudding och kollar film :)
soft de!

idag har vi varit i gefle, hela dagen! :) det var trevligt.
shopping o har hälsat på saras mammi :)

tyvärr blev kvällen lite små förstörd av att jag blev rätt fult påhoppad av idioter.
tänk att man får massa skit för sånt man inte har gjort? dags att tänka om och börja kolla upp fakta.
men är löst nu iallafall!! dumt folk vill säga.. som vanligt!

men dagen har varit bra i sig, riktigt trevlig som alltid med hjärtis!
nu är det väl tänkt att jag ska umgås med sara en stund och sen skjutsa små syskonen♥
sen väntar sängen! för imorgon ska jag till sjukgymnasten = träning! kl. 11
får se hur det går med den här hostan.. :/ löser sig!
sen på kvällen får vi se vad som erbjuds.. :)

längtar till nyår och hoppas på att helgen kan bli riktigt bra!
men nu ska jag snacka skit med sara och sen åka hem.
ha det fint! :)
kisskiss

tänker på dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0