Tråkig vardag...



Hej o hallå!
Hur är allt med er? Bra hoppas jag!

Jag sitter i soffan och chillar med mamsen. Hon sitter och stickar, söta mammi
Jag sitter här och saknar min storebror♥, men imorgon bitti så kommer han ÄNTLIGEN hem till Sandviken.
Ska hämta honom när han ringer imorgon bitti! Bästa bror

Idag har jag iallafall haft praktik, min näst sista dag på praktiken på gymnasiet.
Slutet är nära och jag är sjukt lycklig över det! S-K-O-L  T-R-Ö-T-T ! ! !
Efter praktiken så var jag och mammi o köpte garn till Linas halsduk som mamma håller på stickar åt henne nu.
Sen åkte vi och handlade. Sen bara varit hemma, tagit det lunt. Oerhört skönt!
Fast dagarna går fruktansvärt sakta när jag inte har någon träning... Men men.

Imorgon
är både jag och mammi lediga, jag ska till käkkirurgen... Bläää
Men vill man fixa tänderna så är det bara att köra efter ordspråket - "Vill man va fin, får man lida pin".
Sen får vi se vad som händer. Bror är ju hemma då :) Hihi!
Och på kvällen ska det spelas match mot Arbrå HK :) Intressant!

Men nu ska det kollas på CSI och bara ta det lugnt i soffan!
Godnatt!
Kisskiss
rr

♥handbollhandbollhandbollhandbollhandbollhandbollhandboll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0