Du känner ingenting, du som skriver om vad kärlek är

Hej snyggingar!
Allt fint?
Jag sitter och kikar på lite kläder på olika hemsidor, snacka om fynd på deras REA :)
Underbart!
Men jag har inte riktigt råd att handla något, det får vänta lite..
Tyvärr!

Dessutom letar jag klänning till jul och nyår, vill ju helst ha två olika :)
Men det löser sig..

Jag har förbannat ont i halsen, blää :'(
Orkar inte.. :(
Men vafan! Tränade handboll igår och kunde vara med på ALLT vi gjorde.
Knät blir verkligen bättre! Och det är underbart♥
Det är viktigast för mig!

Nu ska jag ta 2 alvedon och vila lite.
Har en huvudvärk som aldrig ger sig, och halsont som bara faaaaan :(
Ha en fin dag iallafall!
Pusspuss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0