When nothing goes right.. go left!



HALLÅ!


Jag har konstaterat att jag har alldeles för mycket kläder.. Har tvättat typ fem maskiner nu i helgen..
Så nu har jag 5 maskiner ren tvätt, men vart TUSAN ska jag få plats med dom?
Garderoben är full och byrån är full!
Och då har jag rensat ur massa kläder för inte så länge sen, vilket resulterade i 2 stora svarta sopsäckar..
HJÄLP!

Bilden från ovan är ifrån inatt när jag och Sara drog på inflyttningsfest hos Wiberg och sen vidare på krogen.
Bilden är dock på Anders och mig, lite fulla ;)
Förbannat trevligt hade jag iallafall..
Men idag är döden ett steg för nära.. Jag mår skit!
Men den smällen tar jag :)
Träffade trevligt nytt folk, och sen även gamla godingar inne på krogen.
Men konstigt hur vissa människor beter sig, trots att de har flickvän/sambo osv..
Man ser mycke konstigt....

Nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch och sedan bege mig till ICA Maxi, sen förbi Wiberg och hämta mina saker och sen hem till Emil för EMfinalen i handboll tillsammans med honom, Sara och Joacim! :)
Ha en fin dag!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0