alla hjärtans dag..

hej alla underbart söta människor! ♥
gårdagen var underbar i Göransson Arena :)

imorse vaknade jag hemma hos emil :)
gick upp och sminkade mig oså..
när jag kom tillbaka in till sovrummet så hade sötemil lagt en chokladask på min kudde..
är han nå söt då? världens bästa vän! ♥
sen drog jag iväg på dammatch, och tyvärr så förlorade vi med 1 boll..
men jag är stolt endå!
sen drog jag vidare hem till emil igen och umgicks med alla här.
jag sitter fortfarande här, och har börjat avslutat dagen med chips, dipp och filmmys :)

emil
ligger redan i sängen och kikar på hockey i sin Iphone.
jag ska krypa ner bredvid honom nu.
ska ju upp tidigt imorgon för o jobba lite :)

hoppas ni har haft en underbar dag iallafall!♥

pusss

Emil
, du gjorde min dag gubben!
Du är en underbar vän


Kommentarer
Hanna

Sv: Ja men det var så lite så:)

2010-02-14 @ 23:39:31
URL: http://hannalinneapersson.blogg.se/
frida

sv: yeeees! (:

2010-02-15 @ 18:31:38
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0