The show must go on

hej hörrni
hoppas allt är bra med er?!

Själv sitter man i skolan, första gången på en hel vecka.Jag har inte sovit en blund i natt :/ har haft ont i knät och haft för mycket i huvudet för att kunna sova!
John blund glömde nog mig igår..
Jag åkte till pappa imorse, och då somnade jag där. Sov 3 timmar..
Och nu är jag som sagt i skolan!

Igår var jag ner på herrarnas träning, var kanske 10-12 st där..
Jag är så sjuuuukt sugen att spela<3 SNÄLLAAAA!
Ikväll har iallafall damlaget (mitt lag) träning.
Blir säkert sjukt mycke folk, och jag får inte vara med.
Det gör såååååå ont i mig! :'(

Efter träningen ska jag nog hem till Emil o kika på Rocky 5.
Jag måste ju se alla Rocky-filmer säger han såå.. haha ;)
Det blir nog bra de!

Förresten, det är precis en vecka sen jag opererade mig nu.
Och jag lever fortfarande ;P Jag som var så fruktansvärt nervös o trodde jag skulle typ ;P
Jag sitter iallafall här nu, LEVANDE!
-  Om en vecka ska stygnen bort!
-  Om 3 veckor ska jag träffa ortopeden och diskutera!
-  Om några veckor får jag FÖRHOPPNINGSVIS börja träna handboll (<3) igen!

Nu måste jag iallafall försöka jobba lite här på Svenskan.
Efter det här har vi idrott, men jag ska inte vara med såklart(!!).
Måste vila mitt knä från all träning nu, har ont :/

Men ha en underbar dag, och ta det lugnt o vara rädda om varandra<3

pusss
from little me





Jag är mest bara förvirrad. Men jag vet vad som händer, gäller och vad jag känner.
Allt jag önskar är att bara få ha dig i mitt liv på ett eller annat sätt.
Mer begär jag inte, för jag behöver dig vid min sida.
Du ger mig styrka som ingen annan, och jag är så glad att jag träffat dig.
Och jag är glad att jag eller ja kanske ska säga vi(?), tog oss igenom det som blev kaos.
Jag hoppas också att vi alltid kommer att stötta varandra, och finnas vid varandras sida.
Jag kommer aldrig någonsin att lämna din sida, inte en chans.
Du betyder nå så otroligt mycket för mig!
Du är underbar - och jag kommer alltid att vara.. din vän!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0