Besvikelse

Ja besvikelse är det värsta, ja absolut värsta som finns..
Jag hatar det! :/

Men jag vet allvarligt inte vad nästa steg i mitt liv blir, va fan jag ska göra.
allt blir så jävla fel! :/
jag vet inte vad jag håller på med.
jag känner inte mig själv.
det är läskigt.. jag fattar ingenting..

nu ska jag iallafall krypa ner under täcket, slå på tre kronor och tänka på saker och ting!
jag är så förvirrad så ni anar inte!

ska upp 07.00 imorgon!
till sjukgymnasten mattias kl. 08.30 och sedan iväg o jobba kl. 10.00!
äntligen får man komma igång med träningen, och sen får man jobba och det stormtrivs jag med<3

jag skriver nog ingenting imorgon!
ska iväg till avesta efter jobbet (HANDBOLL!!!!) :)
kommer hem runt 22.00 och då är jag nog död sen ;)

godnatt alla söta, pussss!

jag är rädd för framtiden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0