Do what makes you happy, be with who makes you smile

hallå babes!
nu sitter jag här vid datorn IGEN!!
men idag måste jag ta tag i lite saker!
ska träna (MÅSTE!!!!), städa, slinga håret och försöka hinna plugga lite :)
va ska ni hitta på idag då? :)

imorgon
är det jobb (praktik) som gäller!
sen runt kl. 17 ska jag iväg på en grej (hemlis!)..
berättar kanske på måndagkväll ;) eller tisdag :)
hihi..
och sen på kvällen 20.00 är det herrträning som gäller :)
så är det iallafall ;P
tisdag ska klassen till högbo o åka pulka (skoj!) och på kvällen är det träning som gäller, onsdag är det skola sen på kvällen ska jag plugga, torsdag är det skola, sen har kidsen träning, fredag ska jag till sjukgymnasten mattias och sen iväg o jobba (praktik) och sen på kvällen vet jag faktiskt inte :) Hinner jag nog bestämma! ;)

Nu ska jag iallafall gå upp och äta frukost :)
Sen slinga håret o allt de där som ska göra idag :)

Ha en toppen dag!!

Kisses
from little me

Do what makes you happy, be with who makes you smile
.
That's the truth


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0