Dreaming about the day when you wake up

..and find what you're looking for has been here the whole time♥

Hey snyggingar!
Hoppas allt är bra med er idag :)
Själv är man ganska trött.
Var pigg tidigare i morse, men inte längre..

Jag sitter i skolan nu, jag har Praktiskmarknadsföring B :)
Håller på planerar en VIP-kväll för KappAhl..
Är ett arbete vi har. Ingenting som ska vara på riktigt, utan bara göras som ett arbete.
Det är lite jobbigt, menmen..
Undra vad jag ska göra senare idag?
Sova?! Jag är förkyld, har ont i halsen o jätte ont i huvudet!
Jag vill hem till min säng<3

Jag ska väl plugga idag också..
Jag har Företagsekonomi B prov imorgon.
blää..
JAG SKA HA MVG, annars blir jag lite sur..
(Ja jag vet att jag har höga krav på mig själv, lite fööör höga ibland!)
Sen ska jag också mysa lite till Tre kronor i min ensamhet.
BLÄ!

Nu ska jag iallafall jobba lite med det här arbetet, så det blir klart någongång!!!
Jag längtar så häääääääääär mycket till nästa vecka, SPORTLOV! GE MIG DET NU!

Ha det så bra iallafall alla sötnosar :)
KISSES
from little me

---------------------------------
You're on the phone with your girlfriend
shes upset.
Shes going off about something that you said
'Cuz she doesn't, get your humor like I do...
I'm in the room
It's a typical Tuesday night
I'm listening to the kind of music she doesn't like
and she'll never know your story like i
do



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0