Framtiden

jag tycker att framtiden är lite läskig. för jag är ibland en sån människa som
vill ha koll på vad som händer och sker.. iallafall till viss del..
men ibland är det kul med överraskningar också..
jag tror på att framtiden kan bli riktigt riktigt bra, bara man vet vad man vill.
och det är precis det jag gör :)


melodifestivalen fick inte direkt högsta betyg idag..
besviken.
men crusified barbara är helt okej iallafall.. (Darin funka väl han med...)
resten är jag rätt besviken på..

nu är väl det slut snart iallafall.
jag blev så trött så jag gick därifrån..
nu snart ska jag och låtsas lillasyster Lina kika film iallafall :)

undra va morgondagen har att erbjuda, jag ska iallafall träna om knät pallar..
sen får vi se..
jag är riktigt trött, så jag skulle behöva sova läääänge imorgon!
vi får väl se hur det blir med det, brukar sluta med att jag går upp runt 9 ;)

men nu ska jag och Linaflina kika film iallafall.
även fast jag håller på slocknar!

puss på er sötnosar

it hurts


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0