Fredagsmyyyyyyys på prompan om det så är det sista jag gör

godkväll :)
jag kom hem från matchen för en stund sedan.
ja eller jag åkte direkt till Emil :)

idag har jag jobbat, hela jäkla dagen.
var till sjukgymnasten mattias på morgonen som förövrigt måste vara stans BÄSTA sjukgymnast!
riktigt nice!
jag har iallafall 7-9 månaders rehabträning att se framemot (eller nått)...
för motivationen finns inte riktigt där.. men med hjälp av min omgivning och mattias så ska det nog gå bra :)

efter jag träffat mattias så kom pappa o hämta mig, jag var hem till honom och gjorde mig i ordning inför jobbet :)
jag kom till jobbet runt 10.40 tror ja :)
pratade lite och klädde på skyltdockor :)
Tema Melodifestivalen, Pernilla Wahlgren m. sina dansare :)
Vi klädde på dem med sjukt fula kläder (lite 80-tal)..
Roligt iallafall :)

Sen stod jag i kassan nästa hela dagen :)
Jag fick sluta tidgare idag (SUPER SKÖNT!!), slutade 14.45 ist för 17.00 ;P
När jag slutat satt jag mig ner och pratade lite med bossen och Elisabeth och fikade lite :)
nice de!
Och innan jag gick hem så handlade jag lite nya underkläder ;)
Svart spets bh, och tre par trosor.
Riktigt snygga!

Matchen som spelades mot Avesta i Avesta nu ikväll gick åt skogen!
Förlorade med 26-10, vår sämsta match hittills den här säsongen!
Vi fick inte riktigt igång vårat spel, för mycket tappade bollar och för dålig fokus.
så kan det ju gå, tyvärr! Bara att bryta ihop och komma igen, match på tisdag igen ju!
EDSBYN BORTA!

Nej nu ska jag väl vara lite social med Emil här kanske :)
Godnatt och puss på er allihopa därute!

from little me



Handboll är mitt liv, min passion, min kärlek<3


Kommentarer
´malin

Jaha, att vi alltid har otur med skitdomare!



Men på tisdag tar vi edsbyn, ingen snack om saken!

Ska du med och kika då också pluttan?



PUUUUUSSSS !!

2010-02-06 @ 12:17:19
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0