If we could party all night and sleep all day, and throw all of my problems away. My life would be easy

tjenis!

emil o david
sitter o spelar tvspel ;P
haha skit tråkigt ;)
lina
ligger i sängen med mobilen i högsta hugg ;)
FACEBOOK på hennes Iphone ;)

haha!
själv sitter jag bara här och gör ingenting :)
jag är trött, mår skit dåligt och nej blääää!
skit dag!
idag har jag iallafall lyckats få i mig lite mat, en barnpizza..
har gått ner 6 kilo sen operationen...

nu ska jag vara lite social med folket :)
pusss
from little me

Just nu är jag ganska arg o irriterad.
Jag är rädd om mina vänner och vill att dom ska må bra.
Och det gäller alla mina vänner.
Men om man går bakom ryggen på mig och ljuger för mig, då kan jag bli riktigt jävla arg!
Och varför ska jag ha sånna människor i min omgivning?
Jag är inte världens bästa jag heller! Men det finns gränser!

Bollen ligger hos dig bruden!
Tycker du att du har gjort rätt eller har för mycket stolthet i kroppen för att säga förlåt då får det fan vara så!
Jag tänker inte ta kontakt med dig när du gjort fel, och det vet du mycket väl om.

Men du sårar inte människor jag tycker om.
För då blir jag tokig!


Du är inte värd min vänskap om du ska bete dig sådär



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0