If you don't love me, why don't you let me go?

hej sötnosar!
jag sitter här i skolan nu..
har handelslektioner hela dagen..
jag har sovit jätte dåligt i natt, har fruktansvärt ont i ryggen..
menmen.
jag tränade 3 gånger igår, kan ju ha något med det att göra..

iallafall så börjar jag bli sjuk tror jag!
är väl kroppens sätt att säga ifrån, jag tränar ju så mycket!
kroppen är inte riktigt van med träning 6-7 ggr i veckan, och vissa dagar så är det 2 gånger om dagen..
så idag SKRIIIIIKER(!!!) kroppen - VIIIIIIIIIIIIIILA!
men vi får se hur det blir med de, jag känner mig rätt seg.
men kanske är lika bra att köra på en då..
vi får se!

idag ska jag sitta här i skolan till typ 14.55..
sen kommer mamsen och hämta mig, så ska vi åka in till Gävlesjukhus och ta vaccin mot livmoderhalscancer.
man ska ta 3 sprutor, och jag ska ta sista idag! :)
sen efter det ska jag hem o träna lite, sen bara viiiiiiiiiiila... och ev. plugga lite Företagsekonomi B!
det blir underbart skönt :)

nej men nu ska jag iallafall jobba lite här..
haha o sitta och smsa lite ;)

pusss snyggingar
from little me

jag OCH typ alla Sveriges tonårstjejer tycker väl att Eric Saade är snygg?!
Men hur kan man INTE tycka det? ;P
Grabben är ju galet fin, och man drunknar ju i hans stora fina bruna ögon :)



Kommentarer
frida

galeeeeeeeeeet snygg!!!!!!!!!!

2010-02-17 @ 16:57:03
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
JULIA

Kan visa dig ett exempel om du addar mig på msn; [email protected] =)

2010-02-17 @ 19:21:11
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0