Jobb

Hallå schnyggggingar!
sitter här och lyssnar på Melissa Horn..
massor av cred till henne, hon är bäst!

jag är nyvaken o nyduschad.
trött som ett as, somnade väl runt 3.. suck!
jag har iallafall precis fönat håret, och nu ska jag dra på mig ett par mjukisar och pallra mig upp till sjukhuset.
ska ju till sjukgymnasten mattias :) hoppas han är trevlig!

efter det ska jag vidare till jobbet (KappAhl), stormtrivs! :)
jobbar 10-17
men jag ska ju med mitt lag till avesta kl. 16.45..
så hoppas jag får gå tidigare (a)

nej men nu måste jag sticka!
ha en toppen dag!
så får vi se om ja skriver nå.
KOMMENTERA för jag vet att det är en del som läser
! :)

pusss
from little me

<3


Kommentarer
´malin

Mitt hår är ju så sliiitet! :)



Vilken sammanträffande, då kan ju jag ta dina linser ;) höhö. Hur gick det på matchen? :)

2010-02-05 @ 20:15:41
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0