Starkare kärlek finns inte

Hallåhallå!
Idag är ingen bra dag alls, jag mår riktigt dåligt både fysiskt och psykiskt..

Jag sitter hemma hos.... GISSA?! Emil just nu..
David sitter här bredvid mig och spelar fotboll på tvn :)
Han är så sjukt söt<3
Anne sitter o fixar håret, och Lina sminkar sig :)
Emil är ute och virrar i snön ;) Han ska hämta sin Iphone som han beställt :)
Men han kommer väl hit snart, sen ska han iväg o käka med Sarha :)

Som sagt så mår jag inge bra idag, så jag tänker inte ens försöka ta mig ut i snön idag..
Emil o jag satt uppe hela natten och pratade.. Så skönt att prata lite om allt möjligt, jag behövde verkligen det.
Men det kom upp så mycke tankar, så idag är det bara kattskit av allt.
Men det är tur att jag har Emil, och att jag kan lita på honom till 110% och jag vet att han ALLTID lyssnar<3

Så är det iallafall.
Jag ska nog bara sitta här bredvid David nu och ha det mysigt.
Det är precis vad jag behöver, jag älskar barn!

Jag saknar Jordan & Nikolina så det gör ont enda in i själen!
Kärleken jag känner till er är obeskrivlig, ni är det finaste jag vet!<3


JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!
Jag har inte träffat Jordan sen före höstlovet..
Och jag har inte träffat Nikolina sen hennes födelsedag, den 11 november :'(
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0