Till dig

Jag är mest bara förvirrad. Men jag vet vad som händer, gäller och vad jag känner.
Allt jag önskar är att bara få ha dig i mitt liv på ett eller annat sätt.
Mer begär jag inte, för jag behöver dig vid min sida.
Du ger mig styrka som ingen annan, och jag är så glad att jag träffat dig.
Och jag är glad att jag eller ja kanske ska säga vi(?), tog oss igenom det som blev kaos.
Jag hoppas också att vi alltid kommer att stötta varandra, och finnas vid varandras sida.
Jag kommer aldrig någonsin att lämna din sida, inte en chans.
Du betyder nå så otroligt mycket för mig!
Du är underbar - och jag kommer alltid att vara.. din vän!<3



Hej folket :)
Eller godmorgon kanske ja ska säga :)

Jag sitter här hemma hos Emil, har precis vaknat typ ;P
Jag är sjukt trött!

Jag kom hit vid typ 21 igår, käkade tacopaj
som Lina gjort.
SJUUUUKT GOTT!
Sen satt Jocke o spelade lite g
itarr, han är kung! :)
David, Lina och Jocke skulle klippa sig :)
Madde skulle färga o greja ;)
David klippte "tuppkam" precis som Jocke skulle göra ;)
Men vi sket i klippningen och umgicks o spelade TP ist :)
Sjukt trevligt :)
Så där satt vi :)
Jocke, Emil, Madde, Alina, Lina & Lina B och spelade TP på tvn :)
David gick o la sig ;) Han är ju sex år :)

Så äre :)
Nu ska jag göra frukost, innan Emil gör de åt mig ;)
haha :)

pusss
from little me



R.I.P Per- Anders


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0