Tränatränaträna

heeeeeeeej!
hoppas allt är bra med er därute :)
jag är sjuuukt trött!

igår var jag och gymade på idrotten :)
cyklade 20 min (måste prova hur mycket knät tål!) och sen körde jag rätt mycket mage och rygg.
Men eftersom att jag inte har nå träningsvärk idag så är jag besviken. "Styrketräning" utan träningsvärk dagen efter, är inte styrketräning...
Så lite besviken är jag allt! Men imorgon blir det nog ett pass till :)
Och på fredag ska jag till sjukgymnasten Mattias :) Han är bääääääst!

På kvällen igår åkte jag och mitt lag iväg till Edsbyn och spelade match mot dom..
Förlorade rätt stort, men aja.
Vi kom hem vid midnatt.. Och då hoppade jag av hemma hos Emil :)
Emil, Lina, Alina, jag och Anne kikade på senaste Beckfilmen (jag hade redan sett den på bio!)..
Sen gick vi och la oss i sängen.
Jag o Emil pratade lite och kikade på UFC innan vi somnade :)

Idag får vi se vad som händer..
Skolan och sen ev. köpis med mamma o sis!
Ikväll.. blir det nog bara lugnt!
Enda dagen i veckan som jag inte har massa att göra, sköööönt!
Blir lite plugg och slappa :)

Men ha en bra dag :)
Pusss
from little me

you and me  forever baby



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0