Fettisdagen

hallå alla snyyggggingar out there! :)

jag sitter i skolan och har rätt tråkigt faktiskt..
hade lektion för en stund sedan, Fotografiskbild..

nu sitter jag bara här i datasalen och väntar på nästa lektion som börjar tyyp.. 12?

igår jobbade jag, sjuk skoj!
slutade 17.30.
sen drog jag hem till emil och hämtade lite av mina grejer som jag hade där :)
sen hem till mamma o käkade, korvstroganoff m. ris :) mumma!

packade lite och sen vid åtta tiden kom danne och hämtade upp mig :)
vi var ner på herrträningen och lämnade nycklar och snackade lite :)
sen drog vi vidare till ICA Maxi :) Danne köpte läsk, gottegrisen! ;)
Sen skjutsade Danne hem mig till pappsen :)

Pappa tyckte väl att jag var lite för smal eller nått så han ställde fram
chokladbollar, 2 chokladaskar, gifflar, läsk och massa sånt skit ;P
åt väl ihjäl mig av lite sånt, och sen gick jag och la mig o kikade på Tre Kronor..
Sen somnade jag :)

Jag ställde klockan på 04.00 för att gå upp o kika på ishockey, damkronorna :)
Jag vaknade 04.00, gick upp och satt på tvn. Gick tillbaka till sängen och la mig..
Och... slocknade! ;P haha
Hörde att dom vann iallafall ;)

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda lilla mig, en hel del kan ja tänka mig :)
Har ju som sagt nyss haft en lektion, ska ha svenska B om en timme.
Sen ska jag dra vidare till gymmet, och sen direkt till sjukgymnasten Mattiassjukhuset :)
Efter det ska jag hem till Daniel, Johanna och deras två små flickor :)
Nea och Felicia, sjukt söta<3
Sen ska jag och Danne åka ner på träningen, wiiieeeee
Ska tillbringa hela min kväll där i princip.. från 18-21 ... :/

Nu ska jag iallafall kika runt här en stund till. Sen får vi se :)
Ha det så bra iallafall, PUSSS<3

heey
this is meeee


Kommentarer
julia

sv; har inte en aning om vart jag vill komma med det där inlägget egentligen, bara att jag är less på det. visst, dem är väl också människor, men jag stör mig fortfarande på det.

2010-02-16 @ 15:07:52
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
frida

sv: jaha? (; men ni var inte med på kortet!

2010-02-16 @ 15:33:56
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0