Se på mig, jag står här framför dig..

hey babes!
allt fint med er?
själv sitter man här hemma i sängen och lyssnar på lite musik.
riktigt skönt att bara softa lite.
men jag kan ju aldrig sitta still.. haha

snart hade jag nog tänkt plugga lite Företagsekonomi B iallafall :)
jag är ganska trött och seg, men det är väl precis som de ska vara när man tränar varje dag..
jag har bestämt mig för att vila från träning idag och imorgon.
känns som om att jag håller på bli sjuk, och de vill ja INTE.

undra vad resten av kvällen har att erbjuda då..
plugg antar jag. fan va boooring!

nej nu ska jag ta tag i det här!
plugga och sen film eller så :)

puss på er
<3
from little me

jag som ligger i sängen o kikar film :)


Det var länge sedan jag var såhär förvirrad nu.
Jag tänker så mycket. På det gamla, på dig o mig.
Det var ju ingenting, jag vill aldrig vara med om det igen.
Aldrig någonsin! För ingen, nej INGEN är värd den behandlingen..
Men ändå så finns du där, hela tiden.
Allt påminner om dig, om oss.
Mitt rum, mitt liv, mina intressen.
Allt påminner om dig, fan va jobbigt det är :'(
Och det värsta utav allt är att du tog ifrån mig det vackraste i mitt liv..
J & N
jag kommer aldrig någonsin att glömma..
<3


-------------------
I know it's wrong, so why am I with you now?
Convince myself, that I'm better off without you.
So why do I keep coming back?


Kommentarer
frida

sv: jag var inte sur, det var du som va det! (; ja han är galetsnyyygg.

2010-02-18 @ 17:13:07
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0