Jag kan inte sluta le

Hej gullisar! :)
Jag sitter här i köket hemma hos mamsen nu :)
Jag är trött.
Jag sitter och dricker cappuccinodaim, lyssnar på musik och tycker att livet är jävligt gött bara!


Farligt gooootttt!


Om typ en halvtimme är det käk, Lasagne. Kanske hur gott som helst!
I'm happy! :)
Och sen efter det ska jag hem till Emil en sväng tror jag :)
Kika film, prata lite - bara umgås helt enkelt! :)

Sen ska jag väl hem o slänga mig i sängen, plugga lite Fe B (Företagsekonomi B)!
Jag har prov imorgon, mindre kul. Jag ska ha MVG, annars blir jag sur..
Jag har höga krav på mig själv, lite för höga ibland kanske..
Sen blir det väl lite Tre kronor innan jag ska sova också, får inte glömma bort de ;)

Och på fredag är det praktik som gäller igen!
Jag stormtrivs!

Justia, idag har jag skrivit CV i plugget!
Så nu är det bara ut o leta sommarjobb (helst extrajobb på kvällar, helger o lov också!!).
Så är det!

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik o slappa!
Ha en bra kväll.

KISSES

from little me


Kisss me


I'm yours


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0