5

dagar till operationen, och till Samuels födelsedag<3
Jag hoppas iallafall att operationen går fort och kommer att gå bra..
Jag vet ju iallafall att en del av menisken ska bort, men sen vet vi inte om korsbandet är trasigt.
Jag hoppas verkligen inte det :/ För om korsbandet är trasigt så blir jag borta minst 4 månader från handbollen :'(
Handboll är mitt liv, det är det enda som verkligen får mig att må bra<3
Ingen eller inget kommer någonsin att ta den platsen!


Idag har jag varit till skolan, sen hade jag håltimme så då käkade jag och Kigge i matan :)

Sen drog jag ner på stan och pratade med min handledare på min praktikplats, KappAhl.
Underbart! Jag börjar på måndag :) Sen blir jag borta fredag 29/1 & måndag 1/2 pga. att jag är sjukskriven efter operationen. Sen så kommer ni att hitta mig på KappAhl här i Sandviken varje måndag & fredag fram till sommarlovet :)

Iallafall så efter jag varit på stan så drog jag till skolan igen :)
Pratade lite med min lärare i matte B :) Jag har missat en del lektioner, och ett prov så ska göra det om två veckor :)
Men när jag sen kikade i min mattebok, så låg jag ju före typ alla andra förut :) Så jag har inte missat så mycket endå :)
Men matte B är faktiskt riktigt roligt :)

Jag har ju ett, endast ETT nyårslöfte!
Och det är ju att skärpa mig i skolan, och jag tycker att jag har börjat gjort det nu.
Faktiskt!

Men jag mår ju inte så bra just nu, är mycket i mitt liv som svajar.
Jag ska inte bara skylla på det, för jag är slarvig också.
Men mycket är för att jag har lite för mycket i mitt liv just nu.. :/
Handbollen är ju som en avkoppling för mig, jag kan släppa allting runtomkring och bara vara.
Och göra det jag älskar mest<3

Nu kan jag inte göra det.. :/

Nu ska jag överväga om jag ska ta mig hem till pappa (möjlighet att se handboll, mamma har inte tv4sport!!!!)..
Men jag får inte gå längre sträckor för läkarn, och jag har inge skjuts? :/ FAAAN!
Hoppas ja hittar på nå!

Nu ska jag iallafall kila! Ha de bra! :)
Pusssss

Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln

Du har vaknat i fel säng, du har vart kär

Och framtiden väntade som en farlig gåta

Man har bråttom dit, sen är man där


Kommentarer
´malin

Pluttan, bara för att du är ett mattesnille så behöver inte jag vara det! Jag HATAR matematik! ;)



Gott med "tacos" i skolan idag?

Kan dock inte kalla det tacos, utan spyyröran! HAHA!



PUSSSSS PÅ DIG <33

2010-01-22 @ 14:56:53
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0