Ändrade planer..

som sagt så blev det lite ändrade planer idag..

Jag skulle varit hemma och pluggat hela dagen idag. Och möjligtvis ha träffat F en sväng.. Men så blev d inte! :)
Men jag vaknade runt halv 11 och gick upp.. Ställde mig i duschen..
Sen så bestämde jag mig att jag inte orkade sitta hemma hela jävla dagen här i S-viken och bara plugga..
Så jag slängde på mig träningsoverallen, fixade mig lite och sedan kastade jag mig in i bilen och drog till småkidsens samling :) Så följde jag med dem på deras match, i Smedjebacken :)

Hade sjukt roligt i bussen på vägen dit :) Satt och pratade med mina "små fjortisar" (som jag kallar dem) ;)
Vi satt och pratade om allt möjligt, kul var det iallafall :)
Matchen gick lite sisådär, roligt var det iallafall.. Tills Johan fick rött kort (han fick 3 utvisningar!), och tills Lina (min låtsas lillasyster, hon är målvakt!) fick en boll rakt i nyllet av nån kille, det var grymt fult gjort av honom måste jag få säga. Men han fick 2 minuter (utvisning) för det så :)
Det blev iallafall förlust för Sandviken, tyvärr :(

Påväg hem från matchen så satt jag och pratade med mina "små fjortisar" lite grann igen ;) *skrattar*
Dom är så söööta! Haha!
Så har iallafall min dag varit :) Faktiskt riktigt nice..

Men imorgon är det skolan igen, och endast 8 dagar kvar tills min knäoperation :/
Men så är det! Imorgon eftermiddag blir det lite plugg bara, och ev. lite träning i gymet på badhuset :)
Sen ner o kika på herrarnas träning :)

Men nu ska jag kika lite på Johan Falk, sen ska jag sova :)   (Frank Wagner är SNYGG SOM FAN!)
Godnatt snyggingar!
För varje dag som går utan er, så dör jag mer och mer inombords..
Tvivla aldrig på min kärlek till er. Kärleken till er är den starkaste kärleken som finns!
Jordan & Nikolina, jag älskar er nu och föralltid♥ saknar er fruktansvärt mycket..




Ni kommer alltid att vara som mina egna barn. Orden räcker inte till!<3
JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0