Ärlighet varar alltid längst!

Jag kanske har fel, men jag vet iallafall vad jag känner.

Jag har alltid sagt att ärlighet varar längst iallafall.
Och jag har varit ärlig, och tagit skiten som kommit med det om det varit så.
Bättre att vara ärlig, än att ljuga. Så tycker jag iallafall.

Därför tycker jag också att det är skit jobbigt när folk inte kan vara ärliga mot mig.
Säga vad man känner istället för att ljuga.
Man kanske ska fundera över hur man känner. Och vara ärlig..
Det är bättre att tala om på en gång vad man känner, än att dra ut på det och såra någon ännu mer sen..

Jag är iallafall ärlig och talar om vad jag känner och tycker.

För ...

"Ärlighet varar längst!"


Kommentarer
´malin

hihi! :)



Idag har jag städat och städat! puuh!

Men skönt nu när det är gjort.

Vad har du själv gjort då sötnos?

Hur är det egentligen? :/

2010-01-06 @ 20:45:17
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0